Kladdekakansdayyy



Idag är det ju kladdkakans dag, icket att förglömma. Därför fick jag då detta samtal av Robin som säger "Hörde att det är kladdkaka hos dig ikväll, jag kommer" något i den stilen. Sen låtsades han att det var dålig täckning så jag inte skulle säga emot (okej, kanske inte riktigt så, men det var dålig täckning.. tror jag).

Så jag måste väl baka en kladdkaka extra åt Robin, han äter ju som en häst! NI SKA BARA VETA!!
Då jag gjorde marängsvisch till honom i födelsedagspresent åt han nästan två liter glass!! Och inte bara glass! Chokladsås och bananer och grädde! Han är ett monster nästan!

Sen gick matteprovet så fruktansvärt mycket bättre än väntat!! Sist hade jag tre poäng från ig typ, nu hade jag ju vg och allt! Helt sjukt. Stigge var nog lite stolt över mig, det var jag också faktiskt.

Jag vill att Erik ska köpa godis åt mig ikväll men nu kanske jag borde fixa mig, Erkan kommer nog snart.
DU är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0