För alltihop dit där tanken alltid far blir bara tungt för båda två

Foten har idag varit lite blå och fin och knakat i leden (svårt att beskriva känslan).
Jag tänker varje morgon att "ååh foten känns bättre" men när dagen är slut så är den ondare än föregående dag. Men nu har mamma köpt supersalva åt mig!! Wihooo, Ipren fast i gelform!
Den du. Så det kommer bli superduperbra tror jag.

Idag har jag då vilat för att foten ska bli bättre. Istället för att träna tänkte jag då baka, och det gjorde jag!!
PEPPARKAKOOOOR! :)
Eller bara degen. För den ska vila en dag, så jag ska baka vidare imorgon.
Och som den bagare jag är så lyckades jag få degen att lukta mer pepparkaka och smaka bättre efter att jag tillsatt lite ingredienser som inte stod med i receptet. Tur att man har talangen, haha.
Det var min första pepparkaksdeg också, hihi.

Nu ska jag plugga kemi och kolla på Skipper.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0