Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet

Fick veta idag efter skolan att jag ska jobba imorgon. Skoj! Jag får ju iallafall pengar och jag har redan ställt väckaren för att inte missa tiden!
Gröten är det viktigaste i världen just nu, så jag får inte vara sen!
Men det ska bli skojsit, ska jobba med Kenta.

Annars så bakade jag ju ut pepparkaksdegen och jag var som lagomt sur där ett tag för att den vägra bli bra, men jag fixade det och den slutade bra. Bara det att pepparkakorna typ blev 1 cm tjocka. Men dom vart goda ändå så det gör mig ingenting, det är bara mamma som är lite tjivig.

Och nu mår jag lite illa för att jag ätit så många peppisar så jag är inte sugen på godis. Inte smågodis iallafall.
Så det blir nog kinapuffar, mumma.
Sitter bara i valet och kvalet om jag ska cykla eller gå, gå tror jag!

Ses på Maxi.
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0