Vilken snäll själ

Oj vilken snäll själ jag varit idag.
Jag har bakat åt pappa hela dagen och nu är jag äntligen klar med mitt. Du skulle inte ens tro att nån bodde i köket om du skulle se det nu. Jag har gjort det så fint och rent, vikit ihop diskhandduken och disktrasan. Shitas så fint det är. Bullarna är prydligt förpackade i påsar och muffinsen packade i lådor som står staplade på varandra.
Jag diskade till och med stekpannan jag använde till lunchen alldeles själv! Det är något jag aldrig brukar göra. Vanligtvis lämnar jag den bara och låter någonannan göra skitjobbet. Men idag gjorde jag det själv.
Börjar gilla att diska nästan. Det känns som harmoniskt.

Nu är jag förövrigt jättetrött och ska väl lägga mig och sova en tjugo minuter.
Vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0