Varför finns den inte?

Jag vill bara börja detta inlägg med att säga
GRATTIS AMANDA ARTON ÅR!! :)

Så, då var det sagt! Och jag glömde det inte som jag misstänkte att jag skulle. Annars ska jag åka till Erik alldeles strax. Ska väl som sätta på mig lite kläder först så jag inte är så naken.

Vi har varit med varandra tre dagar i rad nu hahaha, men det är mest för att vi inte kommer vara med varandra något i helgen. Vi vet liksom inte när vi hinner vara med varandra igen, så vi håller på att bunkra upp oss nu med kärlek. Och det är toppen. Jag gillar han bara mer för varje gång vi ses. Han är bäst :)

Ska ju till Umeå imorgon och vara med Sandraaaa!! Det ska bli king för det var ju hur många år och dar sen som helst! Annars så på lördag ska Ingela har inflyttningsfest och det ska också bli king. Förutom att jag inte lyckats finna hennes present NÅGONSTANS?!?!??! Har letat över hela stan överallt, men nej, den är slut. Så Umeå blir mitt sista hopp, annars får jag nöd hitta på nån annan sak till henne. Men hon blir nog lycklig för allt!!

Jag tror ändå Robin sköter om Erik fint då jag är borta, jag hoppas då det. HAHA vi har ju som våra duster där om Erik, men jag tycker det är roligt. För jag vet att jag ändå kommer vinna!! MOHAHAH

Vattenballongskrig på skolan. Akta dig, inte roligt och på måndag är Erik tillbaka på skolan. Robin har redan försökt och idag smekte en vattenballong min vad innan den gick sönder på asfalten framför mig. Annars har jag varit rätt så torr! Synd för Erik och Robin som tydligen har värsta planerna för mig att jag är ledig MOHAHA men jag kommer nog inte klara mig ändå... det är ju en dag på tisdag med.

Nu har jag inte tid med detta.
Erik nästa och VG I MATTE B WIIII!!!
Puss.


Kommentarer
Postat av: amanda

TACK EMELIE!:D vi måste ju träffas snart, (sist vi sågs var jag ju bara 17 ;)hhaha)

2008-05-29 @ 20:04:49
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0