Tisdag, massor med skit

ÄNTLIGEN klar med den smått irriterande idrottsläxan. Kändes som att den aldrig skulle bli klar när jag skrivit hälften. Men nu är den klar och Nille får tåla att jag inte orkade skriva världens bästa motiveringar till allt. Jag orkade helt enkelt inte. Men som sagt för typ tredje gången, den är klar.

Bara fyra grejer kvar att göra alltså. Och jag har redan lagt upp en plan för allt.
Fast egentligen falerade min plan redan ikväll då jag egentligen hade tänkt hinna göra nått till bildspelet om guldet (guldspelet). Som jag faktiskt inte hunnit, men vem säger att jag inte kan göra det nu?
(Allt, jag borde sova)

Annars imorgon blir det att börja plugga Matematik B, inget annat på en hel vecka.
Eller jo, jag hade ju planerat att göra klart Historian imorgon på dagen som jag kom på nu skulle skicka till mig själv på hotmail så att jag kan kolla på den på skolan. Puh, det är så mycket nu.

Men Erik hinner ju inte vara med mig heller, inte imorgon iallafall, så jag har ju en hel kväll på mig att plugga.
Sen i helgen blire typ festis med Ingela igen! HON KINGAR :)
Och snart är hon stolt lägenhetsinnehavare (är hon ju redan, men hon bor ju liksom inte där än) och imorgon ska jag cykla tidigare till skolan bara för att kolla på en inflyttningspresent åt henne!!
KING!

Mormor och moster Solveig kingar också. Solveig som satte sig och började dunka radio i sin bil. Och då menar jag DUNKA. Inte bara dunka på typ, nians volym, nejnej, typ tjugonio! HAHAH men de var så roligt och alla i Byskesamhälle tittade så konstigt på oss.
Mormor var förövrigt sötast också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0