Tills jag sprängs

Ojojoj, torsdag morgon. En vecka har redan gått och det är bara fem kvar tills vi slutar skolan (eller nått). Idag är det alltså torsdag = nachos för hela slanten! ÄTA ÄTA ÄÄÄTA!!
Jag ska äta tills jag sprängs, eller iallafall nästan, brukar då må rikligt illa efter. Och vad klockan är lite, ska ju cykla iväg om typ hundra timmar. Jättejobbigt.

Men jag har iallafall bränt en skiva med allt om guldet och gruvan och bildspelet. Ifall det inte skulle funka de jag skicka på firstclass till mig själv, det såg dessvärre lite negativt ut igår då jag försökte mig på det. Så jag provar detta och ser om det fungerar bra.

Nu ska jag nog platta håret eller något.
Ses!

Saknar världens finaste Erik också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0