SLUTA TUGGA!!

Jag tror jag ska sluta baka.
De enda som äter upp det jag bakar är alla utom jag själv. Speciellt Jennie typ. Hon bakar aldrig, och ändå äter hon upp allt jag bakar! Dålig stil där...

Sen måste jag bara få beklaga mig över hennes überjobbiga sätt att tugga.
Eller vadå tugga? Hon suger ju typ sönder bitar av mackan eller det hon äter. Och mamma, hennes tuggningar är ännu värre.
När man sitter och har ätit klart, är det nästan alltid mamma som har mat kvar. Och ingen tuggar bara hon. Då är det nästan så att man bara vill säga "Tack för maten" och löpa därifrån med händerna för öronen.
Det finns inte en själ i världen som tuggar så jävla irriterande som henne. Nog för att Jennie "tuggar" jobbigt, men mamma är ännu värre! Shises.

Idag har jag på mig mina nya shorts. I like them. Och kom inte och klaga på hålet mellan mina ben.
De ser bara ut sådär på riktigt och jag kan inte styra över det!!


Jag hade som tänkt mig sätta mig ute, men nej, då kom farmor och farfar och jag oooooorkar ibland bara inte lyssna på deras prat. Men jag ska gå ut och sätta mig ändå.
Dom har ju fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0