Sammanställning

Sitter och sammanställer en lista på vad jag måste göra de närmsta veckorna. Innan maj slutar alltså. Det är 5 grejer i skolan att göra nu. Två viktigare och tre lite mindre viktigare. Matten får gå först. Har ju nämligen nationellt prov i matte nästa onsdag. Wippie.

Sen är det tusen människor som fyller år nu i maj. Herregud så många majbarn jag känner + att Ingela flyttar hemifrån och jag har redan hittat på en inflyttningspresent åt henne!
Den kommer bli så bra :)



Sen längtar jag massor efter att få smaka Lakritspuck. Jag hade tänkt köpa idag, men jag frös så mycket då jag cyklade hem att det inte blev av. Ska nog försöka tvinga Erik att äta glass med mig snarast.
Älska Erik mest förresten :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0