Löparn

Sprang från matbordet då jag ätit klart. Mamma satte igång med sitt otroligtOTROLIGT jobbiga tuggande. Trodde nästan jag skulle bli galen där ett tag. Så jag sprang nästan därifrån bara för att slippa det.

Egentligen har jag inte tid att sitta här. Fysiken är mitt liv just nu.
Och Erik :)
2 månader idag. Fick världens finaste sms också hahahaha.
"För två månader sen stod du och spanade på mig"
Tack Erik jag vill verkligen bli påmind om det där ;)
Men jag älskar dig :)



Annars måste jag ju berätta om ett jätteroligt kalas i lördags i Linas stuga för Lina och Amanda. Det var hur kul som helst med massa gottis. Fondue och frukt det var nog det godaste. Även fast jag påmindes om smält choklad, grädde och frukt från Östra då jag höll på att spy. Men det var gott iallafall sen lekte vi typ bakåtvänd fiskedam (?) haha och lite sånt.
Tack tjejor :)

Puss.
FÖRÖVRIGT sprang jag broarna på 23 minuter HAHAHA det trodde jag inte om mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0