Långpanne

Är fruktansvärt trött idag också. Tröttheten har som kommit smygande. Men det kan ju bero på att jag inte håller på med något som är särskilt intressant heller. Fast egentligen är det ju det, bara lite långtråkigt.
Har iallafall börjat med bildspelet om slavhandeln över Atlanten och det går riktigt bra. Kanske inte riktigt lika engagerat och fint som Guldspelet, men jag ska väl bli nöjd såsmåningom.

Annars har jag bakat muffins som blev totalt misslyckade. Det var då inget fel på smaken, det kan jag garantera efter att ha ätit typ fyra stycken. Tyvärr så hade jag fyllt formarna lite mycket, provade nämligen en ny grej och först efter jag fyllt dom insåg jag att det aldrig skulle hålla. Så all muffin var på plåten. En långpannemuffin skulle man kunna säga :)

Ikväll ska jag nog vara med Erik, sen måste jag plugga också.
Pusselipuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0