Jättetrött tisdag

Jättetrött tisdag kommer det bli iallafall.
Det känner jag allt för väl redan nu. Har redan hunnit sova i tjugo minuter och det var fruktansvärt skönt. Hade ju som tänkt cykla, men med tanke på att jag är fruktansvärt trött och att jag bara har en lektion (+ att mamma sa att de skulle börja regna) så känner jag liksom bara inte för det. Inte idag. Jag är för trött.

Och varför är jag trött?
Jo, för att jag stannade hos Erik lite väl länge igår. Men tiden bara springer iväg då jag är med honom. Redan halv tio sa jag "men jag ska börja fara nu". Kvart i elva åkte jag. Tiden står aldrig still när jag är med Erik och jag önskar att den gjorde det så att jag aldrig slapp åka hem för han är bäst i världen.

Har alldeles nyss plockat fram alla ingredienser jag behöver för dagens bakning. Och tro inte att jag bakar för egen vinning idag, nejnej. Jag bakar för att pappa bad mig. Han sa att jag kunde få 250 kronor, inte för att jag tror att han skulle betala mig det, men jag tackade nej också. Skulle kännas så elakt. Fast nu känner jag att jag inte skulle tackat nej.
Men iallafall så står allting på bordet nu utom det som måste ligga i kylen.
Då går det lite fortare då jag kommer hem.


Sen vill jag bara säga grattis till barndomskompis Karolina Sandström som fyller arton idag!! :)
GRATTIS!!!

Kommentarer
Postat av: karro

hahah sjukt att jag åt faktiskt korv stroganoff idag... (BRA 18ÅRS MIDDAG NEEEJ!!!)

TACK emelie iaf =D=DD

2008-05-06 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0