I believe in what I see

Idag är det måndag. Fast det känns nästan som en helgdag med tanke på att min första lektion är tjugo i ett.
Och finns det något jobbigare med en sådan sovmorgon?
Verkligen inte!
Hela dagen går åt att vänta på att man ska ta sig till skolan för att sedan ha en lektion och sluta. Det känns bara onödigt!

Men jag steg upp i tid imorse, bara för att jag tycker det är skönt att hinna göra något vettigt på morgonen. Så nyss försökte jag göra ett tappert försök att sitta ute och plugga. Men det var alldeles för kallt. Så det blir att sätta sig vid köksbordet och planera innehållet på powerpointen till historian. Det går bra än så länge iallafall.

Annars vill jag bara önska min älskade pojkvän lycka till på sin första dag på praktiken :)
Jag hatar praktiken för det gör att jag inte får träffa honom på fyra veckor på skolan!! Buhu.. men jag får överleva. Ska kanske få vara med han ikväll om han orkar umgås med mig.
Jag älskar honom så massvis :)

Historia nu.
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0