Har fortfarande inte börjat skolan

Goddagens.
Ändå fint väder sådär. Har väl skaffat mig fräknar i fejjan så det räcker och blir över nu, men det är lugnt. Dom försvinner efter nån dag om jag inte är ute i solen.



Har ju fortfarande inte börjat skolan än. Tänkte ju som cykla iväg om typ tio minuter eller något sådant. Så drygt att bara sitta och vänta på att få börja. Aja, jag är iallafall duktig och far till skolan!! Kunde ju likagärna bara stannat hemma och skitit i det.

Idag efter skolan ska jag även försöka hinna förbi stallet. En gammal klasskamrat till mig från Östra tävlar nämligen där både idag och imorgon. Så jag ska försöka hinna dit och titta på henne eller försöka träffa henne och hennes häst!! Så trevligt att få träffa nån från the old time (kanske inte så längesen men det känns så...)
Ska bli trevligt iallafall. Har inte egentligen hoppats på att hinna det idag. Har väl som insett att det är ganska tajt om tid eftersom jag slutar sent också. Men imorgon ska jag iallafall försöka ta mig dit och titta. Så myspys.

Annars i helgen ska jag vara med Erik (han ville dock inte komma hem till mig och fika... eller så hade han bara inte tid haha), sen vetetusan om Karro skulle ha kalas imorgon (?) måste även hinna prata med INGELAA!! och kolla om hon ska till Luleå eller stanna i stan?! Hoppas på de senare, men vadå, Ingela består kan vara med henne varje dag om så önskas.

Nej, nu måste jag göra mig klar. Sitter ju typ naken!
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0