Happiness a la mode

Nu är det verkligen rent i mitt rum. Det stinker rent, det ser rent ut och det är som bara en förövrigt ren atmosfär.
Mamma tyckte att jag skulle stänga dörren så att doften inte skulle försvinna. Själv så försökte jag vädra ut den.
Man blir lite less då man städat hela dagen. Men såhär rent har det nog inte varit sen jag gjorde om förra sommaren.
Skönt, nu kan man sova gott!!

Ikväll var jag med Erik. Vi hade ju som vanligt jätteroligt hahaha, han retar mig och tycker det är jättekul. Jag knuffar honom utan att han rör sig en millimeter, men han tycker bara det är ännu roligare. Sen säger vi att vi älskar varandra och pussas lite.
Han är bäst :)

Kursprovet i fysik. Jotjena, det gick ju verkligen great. Satt mest och tjura över alla saker jag inte fattade och över det som inte stod i formelsamlingen. Men har ju iallafall sovmorgon på torsdag så okej, det får väl gå då.

Annars ska jag plugga min redovisning i historia en gång till. Sen äre sleepysleepy.
Puss.

Kommentarer
Postat av: amanda

och mig ville du inte träffa igår! :O :(

2008-05-28 @ 19:14:49
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0