Första bästa


Sovde med världens bästa Erik inatt.
Jag älskar honom mest :)

Har inte hunnit så mycket annat idag faktiskt. Vi vaknade vid halv elva och steg upp sen åkte vi på stan inte jättelänge. Vi hämtade bara massa resekataloger som vi ska kolla igenom.
Skulle ju inte vara helt fel att bara hoppa på första bästa plan bort härifrån, speciellt med Erik :)

Men iallafall, sen åkte vi hem till Erik igen och kollade igenom dom. Och nu är jag hemma. Med en godispåse, mumma. Ikväll blir det att plugga matte. Nationellt prov på onsdag känns inte särskilt lovande.

Och för alla er som undrar eller inte gör det, jag tror skavsåret läker fint nu. Även fast plåstret halkat ner på halva hälen och det bara är nån äcklig gegga däruppe. Det kliar däremot lite obehagligt, och dunkar ibland. Skulle det bli inflammerat så skulle jag få gå till skolläkaren på måndag som tydligen skulle hälsa på.
HAHA de roligaste var ju när skolsyster skulle ta bort plåstret och det satt fast i skavsåret och all likblek, död och variga hud. Så det var bara att klippa bort det döda och sen var jag fit for fight igen.

Och gårdagens roligaste var då Magda skällde ut mattanten HAHAHAHAHAHHA de var det roligaste jag varit med om HAHAHahahahaha.

Nej, nu ska jag ta på mig mjukisbyxor, jeans är döden!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0