Föralltid

Kan ju berätta om gårdagen. Bakade tre nya kaksorter, såklart!
Det blev chokladbollar, kärleksmums och några chokladkakor som inte blev som på bilden men oerhört goda ändå! Så i helgen ska jag fika, fika och fika. Tröstfika lite eftersom jag inte kommer få träffa Erik på skolan mer förrän de tre sista dagarna. Jag kommer vara så ensam.


Sen var jag bara tvungen lägga in en till bild på mina superfina dammsugare. hihi.

Jaja, men på kvällen då, första maj. Mamma skjutsa mig till Sebbe där Erik var. Sarah var också där. Längesen jag träffa den tjejen, hahaha och nu är jag märkt på båda armarna. Det gillar vi ändå. Men det gick bra, och var roligt. Skämde inte ut mig, tror jag iallafall.
Men jag hade en halvtimma där jag mådde åt helvete. Så jag låg på soffan uppe och Erik satt där och höll mig sällskap. Världens bästa Erik :)
Sen stack alla till stan, men vi orkade inte så vi åkte hem till Erik och sovde.
Älska Erik föralltid.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0