En centimeter

Imorgon är det då nationella provet i matematik B. Och hur känner vi inför detta helvete?
Jo, det känns faktiskt riktigt hyfsat. Jag har som insett att antingen går det eller så går det inte.
Men jag köpte naturgodis idag, så blir det dåligt tröstäter jag bara som vanligt hihi.

När jag är ute och går med hunden eller bara chillar (typ cyklar) så kommer jag alltid att tänka på udda saker. Tillexempel kom jag att tänka på hur mycket en centimeter av min kropp vägde. Alltså om jag skulle hugga av mig en centimeter. Sånt tänker jag på under dagarna.

Annars höll jag på ramla över Eriks klasskompis bord då han satt och åt efter att jag och Magda gått in i varandra och studsat åt varsitt håll.

Nejdu, nu ska jag plugga till halv åtta då det blir fika MACKORMACKORMACKORMACKOR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0