Dagen efter

Dagen efter, dagen som man minns och inte minns allt man vill. Dagen som man kommer på allt roligt som hänt HAHAH och dagen man läser allt man skrev.

Men allt var jävligt roligt igår. Förfesten hos Ingela. Den ägde. Använde sånthär läppförstorarläppglans eller vare var. Men jag tror inte mina läppar vart större, hahahaha, det tyckte inte Erik heller.
Och jag ska förklara mig då jag skrev "HEJ INGELAS PAPPA!!!" Han stod just då jag skrev utanför fönstret och vinkade. Så, därav den meningen. Men allt var fruktansvärt kul!

Efterfesten hos Kim. Aldrig sett killen tidigare, men Ingelas kompisar är mina kompisar. Så jag fixade efterfest hos honom och så följde några andra med och det var bara kul.

Men nu ska jag ut med vovvisen.
Vi ses.
:)

ÄLSKA ERIK! :)
Han ska komma och vara med mig ikväll hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0