Är inte världen bra liten ibland?

Nu sitter jag hemma trött som tusan. Ska lägga mig på sängen och titta genom mina och Eriks finfina resekataloger.
Önskar förövrigt att han var här mest i världen. Saknar honom så mycket och jag förstår inte hur jag ska kunna leva utan honom enda tills tisdag!! FATTAR NI HUR LÅNG TID DET ÄR?! :(
Jag blir som mest ledsen. Men vadå jag får ju ändå vara med honom! <3

Middagen hos hans farfar och farmor gick toppen. Jag tror ändå dom gillar mig litegranna. Fick även veta att hans farfar kände min farfar för dom har jobbat på samma jobb. Samtidigt som Eriks mamma och mormor jobbar på samma jobb som min moster!
Är inte världen bra liten ibland?

Resekataloger nu.
Puss.



Snart två månader med Erik-lovely :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0