Tidig morgon

Idag var jag på ungdomsmottagningen och bytte p-piller. Det gick great så nu har jag nya här hemma som jag ska börja med så fort den andra kartan är slut. Fast dom är typ dubbelt så dyra som dom jag har nu så, buhu, Emelie kommer bli fattig var tredje månad!!!

Ikväll ska jag vara med Erik! :)
Så jag måste ragga bilen av mamma och pappa.

Men det var som allt jag hade att berätta.
Det är som jättefint väder ute idag men jag har ingen ork att röra på mig, så istället ska jag sätta mig och lösa korsord, det är som min nya grej. Fniss.

Och jag kan ju berätta att jag imorse vaknade sex och var så pigg att jag inte kunde somna om. Det måste vara den värsta känslan som finns, så då löste jag lite korsord sen så blev jag trött igen och somnade om till väckarn ringde. Skönt.
Bara det att Jolin kom in och väckte mig lite dittan som dattan.
Men det kan jag leva med!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0