Smärtstillande

Godermorgon.
Ställde väckaren ganska tidigt imorse för att ringa ett samtal. Somnade sen som tur var om och vaknade för lite mer än en halvtimma sen. Blev ju en sen kväll igår men det gör jag gärna om.
När sällskapet åkt så tog jag fatet med druvor i köket och åt upp dom. Det var himla gott.

Blir nog ingen mormor idag men imorgon hoppas jag för hon är bäst i världen. Hoppas hon inte blir ledsen på mig nu..

Råkade peta mig i ögat nyss okså så det svider mest.

Sen så var dom hos veterinären med Jolin och det såg inte bra ut..
Att behandla det hon har skaffat sig nu skulle kosta flera tusen plus att hon inte kan äta sin smärtstillande medicin samtidigt..
Så när hon börjar lida av fisteln så måste vi avliva henne...
image195
Älskade hund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0