Oberäkneligt

Har inte haft så mycket tid till att blogga i helgen. Sen har jag inte heller haft den orken eller lusten.

Fredag var vi på minnesgudstjänsten, superfint då hela hamnen var fylld med ljus och då ufoballongerna lyfte och fördes iväg med vindarna. Man känner sig lättare, det är som en tyngd har lyft.

I lördags var jag på mässan och stod i montern en snabbis. Gick bra faktiskt. Sen gick jag och åt av allt gratisgodis man kan finna på mässor. Himla gott faktiskt. Så jag känner mig väl lite tjockis idag med tanke på att jag åt, alltså oberäkneliga mängder godis i helgen.
Sen åkte jag och mamma till Byske. Fick tillochmed köra dit! Mormor fyllde då 86 år. Så det var himla mysigt. Mammas syskon var där och så fick vi godaste maten och godaste fikat. Kan ju säga att det var jag som åt upp fingerkexen!

Igår, söndag, körde jag mest bil. Var ute med Jolin någongång också. Sen var jag i stallet. Det var mysigt.

Men nu måste jag springa!
Ska ju hinna till bussen och skolan och trätekniken. Viktigtviktigt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIIIIIIIIS :D

2008-03-17 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0