Magsjukelunch

Hej mamma.

image217
Magsjukelunchen. Jag åt inte upp den.

Sitter och slänger i mig en skål med yoghurt. Hoppas på att yoghurten inte är gammal för jag vill inte få magsjuka. Den smakar misstänksamt surt, men jag äter den ändå. Orkar inte leta upp ny mat.

Ska förresten ta bussen som går om tretton minuter, det är därför jag stressar sönder. Tanken slog mig att jag kanske skulle gått in på banken och satt in mina pengar på mitt nya sparkonto. Men sen ångrade jag mig för jag insåg att jag nog aldrig skulle hinna leta upp papperet med siffrorna som jag behöver ha eller så. Jag får springa in på banken på fredag istället.

Och nu äre snart Happis och Ikea. Längtar ihjäl mig.
Ska köpa de snyggaste besticken dom har!!

image218
Och dessa sötnosar åker på ikväll.

Puss.

Kommentarer
Postat av: karrooo

såg dig allt övningsköra idag;;););)

2008-03-04 @ 14:09:49
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0