Korvfingrar

Mina fingrar har börjat se ut som korvar. Korvfingrar. Kanske inte särskilt smickrande men det är ju inte mitt fel. Det är någon annans.

Varför mina fingrar börjar se ut som korvar vet jag ärligt talat inte. Troligtvis för att jag är allergisk mot kyla och har utsatt mina händer för något kallare temperaturer under en längre tid.
Ajabaja.

De kallare temperaturerna (konstigt nog så är det plus, men det verkar räcka) utsatte jag mina fingrar för då jag först satt ute och löste korsord. Somnade lite smidigt då också, så jag är säkert bränd i fejjan. Men det är bara hett. Sen så skottade jag uppfarten och de var faktiskt jobbigt. Snön hade typ frysit ihop så jag var tvungen hugga sönder den med ena sånadära spaden, och sen ta den med den stora och skyffla över det till andra sidan vägen.

Men nu är jag här och väntar ivrigt på fika.

Puss.


HAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0