Körkort? Aldrig i livet

Jag orkar inte börja detta inlägg med hej mamma. Känner bara inte för det. Dagen har varit så sämst. Jag vet inte vad. Körlektionen med Lasse gjorde min dag. SÄMST. Jag har nog aldrig kört så dåligt i hela mitt liv. Kan nog inte heller skylla på trötthet eller så, ville bara sjunka genom jorden för det gick dåligt.

Sen har resten av dagen inte varit så bra heller. Det enda bra var ju stallet och ridlektionen vi hade utomhus. Få galoppera i skogen var det bästa på länge. Så skönt att få känna vinden i ansiktet.

Aja, sen köpte jag då fyra muggar. Faktiskt ur samma serie som tallrikarna jag fick. Superfina. Asiatiskt stuk. Svarta. Mm, inte dåligt.

Nu bär det snart av till kusinerna. Orkar egentligen inte. Men jag måste.

Sen kan jag berätta en rolig grej.

Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0