Jag måste bli bättre

Hej mamma.

Alla dessa övningskörningar med pappa har varit ett ärende åt honom. I måndags, Jula, tisdags, Elgiganten, idag, Jula. Men det är väl som kul ändå?

Nu berättar pappa om mina filbyten för dig. Jag veeet, jag veeeet. Jag släpper gasen och det är ju big nono. Men jag ska öva. Jag ska fanimej ta detta körkort, jag får inte misslyckas.

Snart ska vi iväg på plusgrejsimojs, och sen på moröhallen för att köpa tvtidningen. Jag ska även inhandla godis hade jag tänkt. Mina favoritbästapåskgodis som jag älskar mest i världen! Det är nog mitt godaste godis. Och det är bara för att jag får det till påsk. Mmmmmm.

http://www.candyking.com/Candyking/templates/Candyking_ProductList.aspx?id=65345&epslanguage=SV

Kommentarer
Postat av: Amanda

men hörru! Du kommer ta körkortet! :)
för du vet våra planer ju!! Piteå, när du fixat körkortet och umeå när det är min tur ;)
sen måste jag säga att det var alldeles för länge sen jag såg dig nu :( hoppas på att vi träffas imorgon på bussen, det är ju torsdag! :) Kram

2008-03-12 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0