Jag klarade det!

Hej mammiii!

Blev ingen träning för mig och Amanda för hon va på nå Polenmöte! Men de hade hon inte sagt till mig så ikväll ska jag ge henne sitt livs chock! hehehehehe..

Men jag kan ju säga att....
JAG KLARADE DET!!!! :D:D:D:D:D
Nu har jag, Emelie Björkman körkort!
JAG HAR KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
Aldrig mer den gröna skylten, aldrig mer bilskolan!

Nu ska jag bara duscha sen ska jag sätta mig ner och hårdplugga Historia, sen ska jag överraska Amanda sen ska jag göra min "Bil-skiva" Har redan funderat på ett par riktiga godingar.

Vi ses på vägarna!


Det där var då det jag skrev tidigare idag eftersom det var stört.


Kommentarer
Postat av: karroooo

grattis=D=D=D=D=D så himla king!!!!!!!!! hhhi=D=D= yess:D

2008-03-18 @ 09:46:49
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0