Jag är snabb, jag lovar!

Hej mamma.

Jag får inte duscha, nejnej.
"Jag ska duscha före dig" "Jag med!"
Jag kan faktiskt duscha fort! Ni underskattar mig, det är ju inte själva duschningen som tar tid, utan allt efter, typ smörja hit och dit.

Sen är jag vråligt hungrig också. Sådär så det tar ont i magen och strupen.
Nu blev det änteligen ledigt så nu ska jag springa och duscha sen ska jag äta massa mackoooor!! Godast i världen. Längtar efter rostade mackor med ost och oboy... mmmmm...

Vi var ju på Ikea idag också så bäääääääst!!! Fick ju 500 kronor som var märkta Ikea då jag fyllde arton. Och dom använde jag idag, fast bara hälften. Inhandlade bestick, 12 av varje sort, och glas, 12 där också, fast de var ju bara en sort men ni fattar! Billigt är bäst som jag brukar säga. 24pack bestick gick på 89 kronor!! Och 6pack glas gick på 19, man kunde ju som bara inte motstå. Sen köpte jag ett bestickställ också bara för att jag var så himla glad.

Min flyttlåda är snart fulländad!!


Ingvar Kamprad, min gud.
Fast nu är han bara 7nde rikast i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0