Inte otrevligare än vanligt

Hej mammaaaa.

Du är sömntuta och sover nu. Vi såg ju som på Wallander tillsammans. Du jag och syster. Pappa och hunden hade lagt sig som vanligt.

Hur har dagen varit idag då?
Jo, riktigt bra med tanke på det dåliga vädret! Var ute med Jolin tre gånger idag. Plaskade runt typ? Nemen, det var ändå inte så blött. Hade ju mina superfula, men SUPERBRA skor! Gortex eller varom heter, jag kallar dom iallafall Gorotex. Dom var bra. Eller är, så mina fötter var torra.

Idag satte jag tillsammans med pappa upp en spegel i mitt rum. Egentligen är det ju fyra, men det blir ju som en. Alltså snacka om smådetaljer typ?
Men det är bra, jag gillar den. Nu slipper jag springa till badrummet varje gång jag ska kolla mig i spegeln haha.

Sen övningskörde dag. Och vi lyckas fortfarande inte hålla sams. Det började bra idag mellan mig och pappa. Men när vi kom hem var vi båda lika tjuriga på varandra, fast inte lika arga som vi faktiskt brukar.
Det var rätt lugnt.

Sängen nu. Har ju inte ens packat gympaväskan till imorgon.. åååh så jobbigt det kändes.
Puss.

(Nu längtar jag tills det blir vår så jag kan ta på mig ballerina skor, tunnare jacka, shorts, livet typ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0