Hungrar till döds

Sitter här. Har nyss löst ex.antal korsord. Gick väl bra, lyckades tillochmed lösa dedär sista alltid svåraste sakerna som jag lämnat lite dittan dattan i min korsordstidning. Men det är riktigt roligt med korsord faktiskt!

Är sjukt hungrig också, riktigt så att de känns som jag mår dåligt fast jag egentligen bara är hungrig, men nu kan man ju inte äta!

Imorgon blire mormor för hela slanten sen kanske jag ska vara med E :) fniss.

Nemen nu ska jag väl fortsätta slamsa med Lovisa på msn, alltid lika roligt. Saknar min lilla 91a!!
image236
Hon är alltid lika het!


Kommentarer
Postat av: ellinor

Hahha råball bild

2008-03-26 @ 01:22:19
URL: http://schutz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0