Hon bet mig i tån!

Supermysigt fika med Amanda. Banankaka och varm choklad jag som är lite emot frukt i kakor men de var faktiskt riktigt gott! Det är nog bara äpplen och jag som inte trivs tillsammans i kakor. Blä! Inte gott.
Men det kommer nog bilder senare! Haha, de var ändå lite mysigt + att Amandas katt bet mig i tån! HAHAH men de var inte så hårt faktiskt och allt var Amandas fel då hon retade Wilma så hon fick spratt och bet mig.
Jag älskar dom båda ändå.

Nu ska jag vänta på mat.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah my bad!! Sorry, men det var faktiskt lite kul att hon sprang och bet dig=) (A). bilderna kommer snart hoppas jag, men jag kan inte lägga in dom än för kameran är hos expert ju!! :O

2008-03-26 @ 15:31:22
URL: http://amandajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0