Helkul men dålig på att torka

Hej mamma.

Är ju som sagt värdelös på att låta nagellacket hinna torka innan jag börjar pilla med saker. Det resulterar ju liksom i fula naglar, men nu känner jag mig ändå duktig och ska göra om de naglar som blev dåliga. Det blir nog bra ska du se.

Känns bara som att jag är som smygit stressad nu? Fast vet inte för varför. Men okej, jag kan ju berätta om idag. Vaknade tio över sju eftersom jag ställt väckarn. Sen drog det av till Luleå för att titta på syster som skulle tävla i DM i Cheerleading. Dom var duktiga men kom trea så de blir inge SM för dom i år heller.
Synd faktiskt.

Klarade mig undan värsta baksmällan också faktiskt. Mådde ändå riktigt okej idag förutom huvudvärk som återkom, speciellt då vi satt bredvid världens gnälligaste tant med världens gnälligaste röst och världens gnälligaste dialekt. Hon var hemsk.
image213

Igår var supernajs och det är nu jag märker hur fruktansvärt ont jag har överallt? I axlarna, tårna, bröstkorgen och nacken typ? Helkonstigt. Men kul som fanken vare iallafall. Kanske ska ut på tisdag med får se vad som händer!!

image214
Men nej, nu ska jag satsa klart på naglarna sen gå och lägga mig och sova en ordentlig natts sömn. Blev inte så mycket sova sova inatt inte. La mig vid halv fyra steg då upp vid sju. Men sovde ju iofs i bilen.

Påtal om bilen. Idag då när vi skulle hem från Luleå så ja såklart har någon krockat och kön är ett faktum och den är en kö hur länge som helst? Innan några börjar vända och köra åt andra hållet bara för att hitta en ny väg att ta. Så vi hängde efter dom och kom hem ganska precis tjugo över sju och alla skulle komma halv. Så det blev stressat läge i slutet och alla fick deltaga med en liten del i allt framplockande av assietter och liknande (kan inte stava det). Det var mycket mysigt. Fick superfin klänning av Lina och Amanda också, alltså dom två andra hahaha.

Puss på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0