Hektiskt

Hej mamma.

Egentligen borde jag sova. Väckarklockan står på åtta och jag tänkte vara ute tio över med hunden. Imorgon blir en hektisk dag. Ska förbi sjukan och söka sommarjobb hos moster, på banken sätta ut och in pengar. Sen ska jag på bilskolan och köra i en timma. Den lektionen ska alltså vara klar 5 i tolv. Bäst att den är det också för halv ett måste jag vara på stallet.

Hoppas det är fina vädret imorgon.

Känner liksom att jag borde träna eller något?
Idag åt jag lite mer än jag borde. Jag borde slutat då jag ätit upp halva ostkrokspåsen, men där stannade jag inte. Nejnej, istället åt jag tills jag mådde så illa att jag höll på att spricka (eller ännu värre.... SPY!!!).
Men så är det.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0