Hål

Hej mamma.

Har som funderat på att gå till moster idag och söka sommarjobb. Men det kändes som lite extra jobbigt med tanke på att de är uppe på sjukan. Hm.. funderar på att ringa och fråga om jag kan maila mitt cv, eller så tar jag tag i det och går dit imorgon innan jag börjar skolan då jag ändå har lektion på Balder. Så gör vi, jag tar bussen kvart i åtta och hoppar av på sjukan. Hoppas bara att hon börjat jobba, måste ringa och fråga.
Det ska jag göra ikväll.

Annars så har jag inget bättre för mig idag än att jag ska med dig på Apotekets pluskväll och lyssna på nått om tänder. Alltid bra att veta, speciellt nu när jag anar att jag faktiskt har ett hål.

Vädret är inte så slaskigt idag heller. Det är great!

Puss.

image222
Sen vill jag säga grattis till Sandra som fyllde arton i måndags!!!! Wihooo!
Sen vill jag också tillägga att det är synd att jag inte kan vara med er idag då ni ändå ska till Skellefteå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0