Gubbjävel

Hej mamma.

Måste erkänna att jag ångrar allt jag sa om det där med att gå ut med Jolin ikväll. Fast nu har jag ju inte längre någon chans att ångra mig eftersom det bara är jag hemma som är frisk. Du och pappa åkte till farmor och farfar och Jennie hon är sjuk.
Buhu. Så jag tänkte väl gå ut med henne vid halv sju. Idag får hon en kort prommis.

Och jag kan ju berätta om den dummafulaalkoholistgubben igår som inte har reda på sin hund. Den där jävla hunden har han lös och den springer hur den vill. Då sticker den då såklart och jag ser hur den kommer närmare och närmare och så när han står nån meter från mig och Jolin så måste jag ju bara fråga "Ska ni ta fast hunden eller?" Och dom svara jo jo, de skulle dom men gubbjäveln, nej, han har ju bättre saker för sig. Tända cigarett och pilla i sin korg på sparken och dittan dattan nejnej han hade massa annat för sig och när han änteligen tog tid till sig och sparkade fram och tog tag i hundfan då hade ju den planerat att vara på min hund.
Sen säger han då samma sak som han sagt en gång tidigare till mig
"Släpp hunden så får dom göra upp" Då brast det fyfasen så arg jag var. Tur att jag är så duktig på att behärska mig.
"PFF! ALDRIG, då kommer min hund äta upp din och då får min hund fan för det!" Sen gick jag bara.
Fyfabian vad jag hatar honom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0