Först var jag lycklig, sen blev det lite sämre

Hej mamiii!

Kunde inte blogga förut. Var något stört eller så.

Men iallafall. Ikväll har jag kört bil med pappa. Det var väl kul, jätte, tills han bestämde sig för att vi skulle till hans arbetskompis och hjälpa han med hans skoter. JÄTTEROLIGT. Självklart inte! Jag satt i bilen, det tog så lång tid att jag hann somna (fast det tar inte så lång tid egentligen, men nu gjorde de det!).
Men jaja, det gick som bra ändå.

Imorgon är jag ledig från skolan. WIhoooo kan jag bara säga, enda tills jag insåg att jag ändå måste till skolan och lämna in papperna på individuellavalen och valbarakurser. Buhu.
Men jag var ändå tvungen gå till bilskolan och betala lektionerna och bilhyran till uppkörningen.
Sen tänkte jag köpa nya örhängen! Det ska bli det bästa nästan, eller jo, det är klart det blir det.
Sen vill jag hitta en ny sjal också, men jag är så fattig just nu!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0