Fö tjock för byxor

Hej mamis.

Körtlarna som jag nu kallar dom har börjat ta mindre ont faktiskt. Nu har jag som inte ont någonstans mer än att jag håller på frysa sönder? Men det är ändå okej, jag får bara klä på mig.

Ikväll blir det stallet sen ska jag chilla och titta på tv, ska nog försöka se någon film också och kanske försöka göra klart fysiken. Då har jag bara en läxa kvar och det är bilden. Ska rita nån leksak. Synd att jag inte har någon rolig hemma men jag får väl leta upp en.

image215


Övningskörde lite idag också, fast bara i backen hemma. Prova fickparkera och sånt med, det gick sämre. Men de går ändå framåt. Körlektion imorgon tio i fem. Buhu och familjen ska till Happis på torsdag och då ska jag köra med Lasse så jag måste ringa och skaffa ny tid imorgon så jag får en tid på fredag typ för jag kan inte köra på onsdag om jag ska ut på tisdag. Det går inte för sig!
Men på fredag har jag uteridning också klockan ett så då får jag se till att jag inte får en tid runt ett.

Nu ska jag gå från datorn och prova ett par jeans som jag hade i typ åttan eller nian eller något sånt. HAHA får se om dom passar. Har säkert växt på bredden sen sist. Buhu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0