Elak

Det är alltid lika roligt att vakna upp dagen efter och tänka på de saker man gjort dagen innan. Speciellt roligt är det att läsa fylleinlägg som man skrivit. Mitt förra var inte så farligt och jag förstörde väl två kvällar antar jag. En för Fredrik och en för Marcus.
Jag känner mig elak och dum..

MEN nu är det en ny dag och jag tar nya friska tag! Ikväll kanske jag ska till Fredrik och titta på film tills jag ska hämta mamma och pappa som ska vara hos Solveig. De blir king. Men jag måste ju bara hitta till honom först... kan bli lite tjivigt kanske.

Jag är skyldig Henny pengar + att jag är skyldig Fredrik, men det ordnar sig, det var inte så mycket hoppas jag. Det lär vi ju märka senare iallafall. Henny kanske fick sina pengar... måste kolla med henne!

Nemen idag så blir de förhoppningsvis fika med tjejorna, myspys, sen ska jag skjutsa och hämta mamma och pappa troligtvis. Får se om jag mår bättre då....
Sen kanske jag ska skjutsa Jacke också. Men de får vi ta senare, han skulle tydligen hem från Byske.
När man har tagit körkort vill alla plötsligt vara kompis med dig. HAHAH

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0