Det är för tråkigt

Nu har det fallit sig så att jag faktiskt har prov imorgon. Hade jag istället valt att ha det på torsdag så hade jag vart ledig imorgon. Men jag orkar inte vänta en timma och tio minuter på att ha prov, så jag gör bort det imorgon hade jag tänkt.

Och det är ju självklart inte allt. Tror ni jag har lagt ner mycket tid till att plugga då?
Självklart inte. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker. Efter tio minuter blir jag tröttare tills jag når den punkt då jag somnar.
Så jag har inte, en enda gång läst klart allting på en och samma gång. Så nu ska jag göra en kraftansträgning och läsa det minst två gånger.
Men det är bara sååååå tråkigt...



Sen fick jag en skiva av Fredrik idag, haha kanske inte riktigt min stil men jag ska lyssna på den ändå. Min andra bilskiva var ju inte så himla bra så jag gjorde en ny idag och den la jag faktiskt ner tid på att göra. Så nu har jag bra låtar på den som jag ska lyssa på nästa gång jag kör bil.
Märk väl, KÖR, inte åker, utan KÖR!!!
Alldeles ensam, kan sjunga hur högt, fult, falskt jag vill! ÄLSKAR DET!!
Körde till skolan idag, hämtade Lovisa och Magda "på vägen" men det var great. Sen skjutsa jag hem Lovisa och körde hem. Så bäst, så skönt.

Jag vill bara köra mer, bara för att få känna mig ensam typ?
Så imorgon måste jag hitta på någonstans att köra bara för att få köra... bara för att...

Vi ses på vägen!

JAG HAR KÖRKOOORT!
Det tål att sägas om och om igen, så ni kommer få höra det ex antal gånger.
Sorry :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0