Den står sig ännu

Hej gänget.

Eller alla andra, speciellt min mamma. Ja, såhär är det då att jag ska ut ikväll. Och jag är väl som klar och allt men inte maten och jag kan inte säga nej då jag tänker på att jag faktiskt känner mig en aning stressad. Men det är väl sånt som hör till.

Idag har jag varit i stugan hela dagen. Grillat korv och låg på rygg och tittade på snöflingorna som dalade ner från de vita molnen (fast dom var nog smått gråa också).
Jolin har ett sår i rumpan så för henne blir de veterinären i veckan, lilla lovely, kan hon aldrig bara inte ha något fel?
Sen så har jag väl inte så mycket mer att säga direkt. Fast jag ska ju lägga in en bild på min ultrafina artonårsballong som faktiskt existerar ännu.
Idag var det ju faktiskt exakt en månad sen jag fick den och att jag fyllde arton och jag har ännu inte fått körkortet buhu.

image227

Ha en trevlig kväll.
Puss.

Ps. Jag måste verkligen lära mig att säga egentligen och inte igentligen, men det är sötare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0