Söndag

Hemma igen, efter helgens bravader. Bravader och bravader. Mysig helg vare ju.
Var i Umeå i fredags. Hängde med Matilda och Sandra och det var king. Vi träffade även Isabell som tyvärr jobbade, så det var lite trist att hon inte fick hänga med oss. Men det funkade ändå. Vi köpte godis, drog på brännbollsyran helt utan drag. Vart var folket?
Så vi cykla hem till Matilda och tittade på Talang istället. Sen skjutsa hon hem oss till Sandra där jag sov. Vi låg uppe och prata hur länge som helst.
Saknar Umeåtjejerna så mycket märker man när man pratar med dom.
I sommar förtusan!!!

När jag skulle åka buss hem fick jag sitta brevid nån läskig typ som ja typ pratade om allt?
Det var bara att bita ihop och vara trevlig tillbaka haha.

Då jag komme hem så gick jag och Ingela och handlade på Hemköp. Kött och potatis, så vi var riktigt duktiga och gjorde egna potatisklyftor!! DEDU!!
Och dom blev skitagoda!! De godaste jag nånsin ätit typ. Riktigt goda vart dom iallafall. Sen kom Ingelas vänner, Malin, Alexandra och Maja så då vare lite party och sen drog jag och Ingela på Olles eftersom jag inte riktigt har åldern inne för Balzac än hahaha.



Men mysig kväll. Cyklade hem vid tre någongång sen var det bara att sova.

Idag hoppas jag på att få vara med Erik. Får väl se när han kommer hem OM han kommer hem.

Trevlig dag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0