Söndag

Hemma från hajken. Välbehållen.
Det var lite häftigt att se Storforsen, det var ganska så mycket vatten om vi säger så. Men det var riktigt fint faktiskt.
Maten var god och Jennie sa lite puckade saker sådär på kvällskvisten.

Men annars var det en riktigt okej resa. Inte lika hemsk som jag trodde den skulle bli. Natten var dessvärre inte så kul. Delade säng med världens största hund (speciellt då hon låg och andades som om om höll på att strypa sig själv) och vaknade mitt i natten av att hon nös på mig så att jag blev alldeles blöt.

Hon är fortfarande världens finaste vovve.

Men bäst av allt var nog att få komma hem och träffa Ingela på stallet och sen Erik.
Jag har världens finaste pojkvän :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0