Menskärring

Hela helgen har jag bara varit med Erik. Det är inte många timmar som vi inte spenderat tillsammans.
Och jag erkänner.
Jag älskar det.
Jag älskar det mer och mer för varenda minut vi umgås. När jag inte är med Erik känns allting så tomt.

Han följde mig tillochmed hem igår. Fruktansvärt oväntat. Men det var bäst. Som allt annat då Erik är med. Synd att jag bara är en sån menskärring. Det kan slå om så fort, haha men det är ändå lite roligt sådär.

Jag älskar dig Erik :)


Igår förfestade vi hos Ingela sen drog vi på Olles och där träffade man ju de flesta. Det var mysigt!!
Jag och Erik var hemma vid två om inte senare.
Sen låg vi och pratade till halv fyra någongång innan vi somnade.

Idag träffade jag Ingela på stallet och det var sista gången för i vår. Fy, men vi ska träffas i veckan wihoo!!
INGELA KINGAR!!

Nu orkar jag inte skriva längre. Antingen sätter jag mig och syr lite på klänningen. Eller så lägger jag mig och tittar på fotboll eller nagerst.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0