Livlös

Hm.. undra varför min högra fot är helt kall, blå och livlös?

Så nu har jag och Robin slutat vara arbetskompisar och det är lite trist, men men, sånt är livet och snart är det väl lön och jag kommer vara lycklig men sen blir jag olycklig då jag ser att en fjärdedel gått till skatt.....
Men..... SKATTEÅTERBÄRING 2009!!!
Det kan inte bli bättre, hihi.

Och rikligt skönt att vara ledig imorgon. Jag ska nog sova länge (till halv 9 någongång), gå upp, äta frukost alldeles själv och länge, sen ska jag ta mig till stan och köpa det jag borde. Funderar på nagellack och strumpbyxor (som jag förövrigt är skyldig mamma). Min ekonomi går inte ihop denna månad. Jag ser redan nu att det är körare än körast.

Nu ska jag hämta sakerna jag skulle hämta innan jag glömmer bort dom som vanligt.

Ses. PUSS!

GODIS OCH INGELA GODIS OCH INGELA!!



http://www.candyking.com/Candyking/templates/Candyking_StartPage.aspx?id=65064&epslanguage=SV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0