Ledig

Idag fick jag inte jobba mer på Rostfria. Egentligen fick jag väl, men Bosse som han är säger ju inget konsekvent, det är mer "mummelmummel". Så jag slutade efter lunch.
Det betyder att jag är ledig imorgon och det känns ju inte helt fel. Hade tänkt göra en massa saker imorgon nämligen. Måste förbi på stan och köpa nya strumpbyxor tror jag... och ja! Sy klart klänningen!!!
Kom en bra bit på vägen igår då jag sydde fast bhn och så. Nemen, nu är det bara ett band kvar typ sen är klänningen färdigställd.
Och så fin blir den inte.

Annars klagar jag inte på att jag fick sluta vid lunch idag. Världens finaste väder ute så det var bara att lägga sig att pressa men jag tror mina kinder bränt sig. Det är upp till tiden att visa.

Ikväll blir det nog Ingela och godis och fotboll. I love it!

Ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0