Jobbig morgon

Nu ska jag gå och lägga mig för att orka upp imorgon.
Imorse var en riktigt jobbig morgon trodde aldrig jag skulle hålla mig vaken idag. Men det lyckades jag och mycket tack vare det fantastiska wienerbrödet vi fick till morgonfikat, mmm.
Hoppas dom bjuder på fika imorgon, och i övermorgon, och i överövermorgon!!!

Annars mår jag okej. Försöker komma över torsdagen. Går tugnt men jag försöker. Laddar om inför i helgen. Om det nu blir något har inte bestämt mig än faktiskt. Annars ska jag nog bara gosa med Erik hela helgen nu när Robin inte är hemma. Mohahaha.

Puss.


Kommentarer
Postat av: mingla

hur många besökare har du om dagen?

2008-06-10 @ 21:43:51
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: jayne

hej,,,ja du winerbröd..låter gott...var längesedan jag åt det...hm... kasnske köpa det imorgon...

2008-06-10 @ 23:01:57
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0