Hysteri

Nu mår jag lite illa. Har bakat och såklart så äter man ju upp all deg som blir över plus kakorna man bakar mm. Gott var det då och imorgon ska jag äta upp fler. Då ska vi nämligen fika jag, Magda och Lovisa. Hihi.

Idag vaknade jag då Erik vaknade. Var som söt och följde honom till skolan jättetidigt. Men jag fick ju sova med honom. Så det var bara att hitta på något i tekniksalen. Det blev att måla klart en bild och nu kom jag på att bildmappen ligger i bilen. Så den ska jag hämta.

Annars så hittade jag inte på så mycket mer, gick och loda tills jag träffa Sarah som skulle spela brännboll med sin klass vid kyrkan så jag stod där ett tag sen träffade jag Olle och vi pratade lite sen så gick jag tillbaka till Kaplan för att äta. Jag och Magda var gangsters och gick i treornas kö. Sen sa Erik att hela hans klass skulle sitta och blänga på mig bara för att jag vet inte vad. Något Robin hittat på. Men dom blev dissade av en teknikare HAHAHAHAHHA. Då skrattade jag gott då Erik berättade.

Sen firra vi lite jag och Magda, hittade inte Lage så betyget i historia får jag väl veta då jag tittar på mitt betygspapper.
Annars är allt okej förutom att alla i min familj fått någon sorts akvariehysteri. Min syrra fick nämligen två fiskar av sina kompisar. Sen dess blev mamma OCH pappa jättesugna på att skaffa ett eget. Så efter i sommar har vi nog troligtvis ett akvarium. Dom har redan kollat in ett och mamma har väl börjat planera fiskar och allt redan med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0