Hej sommar

Jag känner mig trött och absolut inte hungrig. Fast egentligen är jag typ hungrig. Och egentligen vet jag inte om jag vill hitta på något nu (med tanke på att jag gått ut ettan för andra och sista gången skulle det ju vara roligt att låta sommarlovet börja med att vara ute länge) eller om jag ska stanna hemma (och med tanke på att jag ska upp och jobba imorgon klockan 6 så känns det kanske inte allt för lovande) slutsatsen av allt detta blir nog att jag ändå stannar hemma bara för att jag inte orkar hitta något plejs att vara på.

Idag blev jag även påmind om att jag på lördag-söndag ska fara på nån jäkla hemlig ort för att farfar fyller 75 eller var det nu var?! Jag minns inte men något med farmor och farfar är det då så jag känner bara att blääääääööö. Det betyder att jag ju inte får vara med Erik och då blir jag ju lite ledsen.

Fick arbetsschemat från Solveig idag också och det såg bra ut. Jobbar bara en helg sen att tiderna är rätt chill vissa dagar. Typ 7-14 oxh 11-17, vissa dagar äre dock lite värre med 9-17.45. Men förtusan. PENGARPENGARPENGAR. Och jag måste ju säga att jag inte känner mig direkt råpepp på att jobba på Rostfria nu dessa första veckor. Det känns lite drygt som. Speciellt när Erik är som ledig nästa vecka och allt.
Tänk om han får jobb då?
Då är jag ledig men inte han. Så fruktansvärt!! Men jag ska nog jobba denna vecka och nästa. Sen får vi väl se om jag fortsätter jobba. Känns ju dock lite tråkigt.

Varför kan man bara inte få pengar på ett silverfat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0