Del ett

Okej, första delen gick bra. Nu är snöret runt midjan borta från kjolen.
Frågan är ju bara hur jag ska fortskrida detta projekt. Funderar också lite på hur det kommer bli med en sönderklippt bh innanför? Jadu, det kan bli spännande.

Vad har då hänt mig på senaste tiden?
Ingenting alls. Jag stiger upp vid fem på morgonen, börjar jobba vid sex, slutar vid tre och sen drar jag iväg på äventyr. Just därför har jag inte tid, lust, eller ork att skriva om mitt liv. Det händer verkligen inget av värde just nu.
Erik är fortfarande den bästa i världen.
Han är också den snyggaste, så inget nytt på den fronten.

Ikväll ska jag vara med Ingelaaaaaa!! Var år och dar sen känns det som! Men vi ska på OBS! (jag vägrar säga coop för det är så fult) och köpa godiiiis!! Jag läntar. Har saknat godis sen jag åt det sist.

Förtusan, nu ska jag fortsätta med min "klänning".

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0